آيا شما به دنبال يك نشان واره كاملا متفاوت هستيد

۳۲۵ بازديد

يك لوگو چگونه شكل مي گيرد؟

يك نشان واره  چيزي بيش از يك متن يا تصويري ساده است كه ما به تجارت خود مي چسبانيم. اين يك نماد است؛ پيامي كه مي گويد نه تنها تجارت شما

چيست بلكه چه كسي است.

لوگو چيست؟

ديكشنري Merriam-Webster يك آرم را به عنوان "نماد شناسايي" يا "بيانيه شناسايي" تعريف مي كند. يك لحظه در مورد آن فكر كنيد ... يك نماد و يك بيانيه.

اين براي تهيه تصوير يا متن 2 بعدي بسيار زياد است ، اما دقيقاً همان كاري است كه مشاغل انجام مي دهند. آنها هويت ، مارك تجاري و هدف خود را در يك

نمايه كوچك از اينكه چه كسي هستند و چه كاري انجام مي دهند بسته بندي مي كنند.

اين هم مؤثر است درباره آرمهايي كه امروز به ذهن شما مي رسد فكر كنيد:

  • قوس هاي طلايي مك دونالد
  • چرت زدن نايك
  • پري دريايي دو دم استارباكس
  • اپل نيمه خورده ... خوب ، اپل

شما نكته را مي گيريد. آنها به عنوان تصوير ذهني از مارك هايي كه مي شناسيد با شما مي چسبند. اين يك نماد و جمله اي است كه تجسم تجارت است.

چرا تجارت من به يك آرم احتياج دارد؟

بزرگ يا كوچك ، شركتي يا مستقل ، تجارت شما به يك آرم احتياج دارد. اين در جنبه هاي مختلف كسب و كار شما ، از وثيقه چاپي گرفته تا رسانه هاي اجتماعي ، تبليغات و محصولات استفاده مي شود.

آرم شما نقش اساسي در بازاريابي و برندسازي دارد ، از جمله:

  • كارت بازرگاني
  • لباس
  • سربرگ
  • علائم
  • آگهي ها
  • مواد تبليغاتي (پيراهن ، ليوان ، قلم و غيره)
  • طراحي وب سايت
  • حساب هاي رسانه هاي اجتماعي
  • امضاهاي ايميل
  • و بيشتر…

به عبارت ساده ، همه جا در آنجاست: آنلاين ، روي كاغذ و به صورت حضوري. اين اولين تصور است كه با يك نگاه بسته بندي مي شود.

وقتي درست انجام شود ، مردم آرم شما و به نوبه خود تجارت شما را به خاطر خواهند آورد. اما اگر شما يك آرم ضعيف طراحي كنيد ، مي تواند باعث شود تجارت شما غير حرفه اي يا فراموشي به نظر برسد.براي تهيه لوگو حرفه اي مي توانيد از سايت هاي زيادي كه به صورت آنلاين اين كار را انجام مي دهند شروع كنيد

سايت هايي مانند:

https://rivaliran.com/logo-design-new

https://www.freelogodesign.org

به همين دليل كيفيت اهميت دارد. شما با قرار دادن فكر آگاهانه در طرح خود به اين هدف دست مي يابيد. در زير نكاتي درباره چگونگي ايجاد يك آرم كه مشتريان شما را به ذهن متبادر مي كنند پيدا خواهيد كرد.

نحوه ايجاد يك لوگو

براي طراحي يك آرم دو گزينه اصلي وجود دارد: شما مي توانيد شخصي را استخدام كنيد تا يكي براي شما ايجاد كند يا خودتان اين كار را انجام دهيد. هر گزينه و جوانب مثبت و منفي وجود دارد و تصميم گيري در مورد شغل مناسب شما به بودجه ، مهارت ها و ابزارهاي شما بستگي دارد.

وقتي يك طراح گرافيك استخدام مي كنيد ، شخصي را استخدام مي كنيد كه در زمينه طراحي آرمآموزش ديده باشد. او هر دو تخصص را براي كمك به شما در انتخاب يك طرح رنگ و طرحي كه حرفه اي به نظر مي رسد ، خواهد داشت.

بسته به ميزان تجربه طراح گرافيك ، شما مي توانيد كمتر از 300 دلار (به طور متوسط) براي يكطراحي لوگو پرداخت كنيد. اين شامل مدل هاي ارائه شده ، اثبات ها ، ويرايش ها و طراحي نهايي شما است.

با اين حال ، اگر تازه كار خود را شروع كرده ايد و يا ايده طراحي لوگو خود را در ذهن خود داريد ، ممكن است خودتان يك آرم ايجاد كنيد. منابع مختلفي براي كمك به شما در انجام اين كار وجود دارد.

اگر از قبل در زمينه طراحي تجربه داريد ، تنها چيزي كه شما به آن نياز داريد يك برنامه طراحي مانندAdobe Photoshop يا Adobe Illustrator است. اما اگر شما يك طراح طراحي نيستيد ، به كمي كمك بيشتري نياز خواهيد داشت.

اينجاست كه برنامه هاي سازنده آرم وارد بازي مي شوند. اين برنامه ها كه معمولاً با كاربرد آسان هستند با گرافيك و فونت هاي سهام كامل هستند. شما به تخصص طراحي احتياج نداريد. در عوض ، اين برنامه گام به گام مراحل طراحي را طي مي كند.

قبل از طراحي يك آرم چه مواردي را در نظر بگيريد

چه كسي شخصي را استخدام كنيد و چه اينكه قصد داريد طراحي آرم خود را برطرف كنيد ، چند ضربه و كارت وجود ندارد كه هنگام برخورد به صفحه نقاشي ، به خاطر بسپاريد.

1. هدف از ايستادگي كردن

آنچه روند و آنچه را كه قبلاً ديده ايد فراموش كنيد. آرم شما بايد منحصر به فرد براي تجارت شما باشد. به بيرون جعبه فكر كنيد.

با مشخص كردن اينكه چه چيزي تجارت شما را از رقابت خود منحصر به فرد مي كند ، شروع كنيد و سپس روي آن گسترش دهيد. ويژگي هاي خاص خود را با يك آرم مخصوص به خانه منتقل كنيد و شما را از هم جدا كند.

برخي از مشاغل ممكن است از يك حيوان در آرم خود استفاده كنند كه احساس مي كند نشان دهنده فرهنگ و رسالت شركت آنها است. مرورگر UC يك مثال عالي است. آنها سنجاب را انتخاب كردند زيرا سريع ، باهوش و قوي است .

اين حيوان شخصيتي دارد كه اين امر بر صداي برند آنها تأثير مي گذارد.

2. در نظر بگيريد كه چگونه ايده شما به صورت سياه و سفيد ظاهر مي شود

مهم است كه هنگام طراحي يك آرم اطمينان حاصل كنيد كه بدون توجه به چاپ آن ، به نظر خوب مي رسد. اين شامل قالب هاي مقياس خاكستري است.

بهترين روش اين است كه ابتدا آرم خود را به رنگ سياه و سفيد طراحي كنيد. اين كار باعث مي شود كه بيش از حد به يك طرح رنگ متصل نشويد و متوجه شويد كه اين كار نخواهد كرد.

هميشه مي توانيد رنگ را به يك عكس سياه و سفيد اضافه كنيد ، اما وقتي متوجه شديد كه وقتي به يك قالب بي رنگ تبديل مي شويد ، لوگوي رنگي سخت تر مي شود ، آن را از بين مي بريد يا حس نمي كند.

3. آن را ساده و مقياس پذير نگه داريد

سادگي در يك آرم مهم است. تشخيص آن در يك نگاه آسان است. اين كه آيا طرح شما كوچك شده است تا روي برچسب آدرس بپيچد يا بزرگ شود تا يك بنر نمايشگر تجاري را پوشانده باشد ، مردم بايد بتوانند آن را بخوانند و تشخيص دهند.

همانطور كه لوگوي خود را طراحي مي كنيد ، جزئيات اضافي يا غير ضروري را بيرون بياوريد. همچنين ، آن را به يك نكته تبديل كنيد تا آن را در اندازه هاي مختلف آزمايش كنيد. اين به شما كمك مي كند تا پيش از ارائه آرم خود به مردم از پيشگيري يا تصحيح مشكلات كمك بگيريد.

4. معني آن را بدهيد

همه آرم هاي خوب معني دارند. اين معنا ممكن است فلسفي يا تغيير دهنده زندگي نباشد ، اما بايد معقول باشد. قبل از اينكه طرحي لوگو را تنظيم كنيد ، از خود بپرسيد كه اين براي شما يا تجارت شما چه معني دارد.

اين پاسخ ممكن است به همان اندازه يك كلمه يا به عنوان يك روايت پيچيده باشد. تا زماني كه بتوانيد آن را توضيح دهيد ، خوب است كه برويد!

لوگوي بعدي بعدي خود را آنلاين شلاق بزنيد

اگر به تازگي جواب "آرم چيست؟" را پيدا كرده ايد و متوجه شديد كه به شدت به يكي از شخصيت هاي خود احتياج داريد ، نترسيد! ما راه حل كامل داريم. با سازنده آرم آنلاين ما ، مي توانيد چند دقيقه آرم سفارشي را شلاق بزنيد.

هويت نام تجاري

ما غالباً خودمان راجع به اين فكر مي كنيم كه چه چيزي باعث مي شود مشاغل قوي ترين نتيجه ممكن را كسب كنند؟ براي اينكه يك كسب و كار توجه مخاطبان اصلي را به خود جلب كند ، ايده اين است كه با استفاده از يك هويت نام تجاري بسيار عالي ، يك پيام تأثيرگذار ارائه دهيد.

يكي از راه هاي انجام اين كار ، اعمال نفوذ نمادها در طراحي لوگو است . در تجربه من ، يك آرمبراي يك شركت بسيار مهمتر از آن است كه كارآفرينان امروزي تصور كنند. شما مي دانيد چه مي گويند ، يك طراحي آرم قوي مي تواند تأثير ناخودآگاه در ذهن مشتري بگذارد.

مشاغل امروزي بيشتر تمايل به معرفي راهكارهاي شغلي دارند كه با مخاطبان در سطح شخصي ارتباط برقرار مي كنند. چگونه برندها به آن سطح از ارتباطات دست مي يابند؟ آنها يك آرم برنده ايجاد مي كنند كه پيام صحيحي را از طريق و از طريق آن ارسال مي كند.

يك لوگو براي بيشتر مشاغل شركتي چقدر مهم است؟

طراحان مجموعه طراحي لوگو ريوال در آنجا تحقيقاتي را انجام دادند كه در آن واكنشهاي بيش از 450 پاسخ دهنده را در 77 طرح آرم تجاري بررسي كردند. و آنچه استنباط شده است در اينجا آمده است:

وي افزود: "مزيت شناسايي پيشرفته ارائه شده توسط يك آرم مارك تجاري (به عبارت ديگر ، آسانتر كردن يك نام تجاري در دريا از پيشنهادات رقيب) تأثير معني داري بر تعهد برند مشتري ندارد و فقط تأثير كمي در عملكرد مالي شركت دارد. در مقابل ، وقتي آنها مزاياي نمادين ، ​​كاربردي يا حسي يك برند را ابراز مي كنند ، آرم ها تأثير مثبتي در تعهد مشتري به يك برند دارند. و از اين طريق تأثير چشمگيري بر عملكرد شركت از لحاظ درآمد و سود خواهد داشت. "

يكي از عناصر قدرتمندي كه مي تواند مسيري طولاني را در ارتباط با هويت برند شما به مشتريان خود طي كند ، سمبل بازاريابي برند شما است. وقتي در زمان مناسب براي هدف مناسب استفاده مي شود ، نمادها حتي فراتر از آرم را گسترش مي دهند تا مشاغل به ارتفاعات بي نظير موفقيت برسند.

از اين گذشته ، هدف نهايي فعاليتهاي تجاري شما ايجاد ارتباط بين تجارت و مشتريان است. ايده اين است كه اين دو را با استفاده از يك بصري كوتاه بصري متصل كنيد.

لوگو(Logo)

ريشه سمبولوژي به دوران باستان باز مي گردد.

ما غالباً تعجب مي كنيم كه باستان شناسان جذاب چه چيزي را براي كشف و كسب اطلاعات بيشتر در مورد تمدنهاي گمشده در اعماق تاريك اهرام مصر كشف مي كنند.

اگر اين محتواي سلسله مراتبي نبود كه درون ديوارهاي آنها حك شده است!

اما وقتي در شجره نامه هاي اين نمادها تامل مي كنيم ، مي فهميم كه آنها دورتر از دوران مصر مي روند. برخي ادعا مي كنند كه نمادها بر اولين كلماتي كه تاكنون نوشته شده است. برخي ادعا مي كنند كه با استقرار اديان به وجود آمده اند. صليب مسيح ، بوداي خنده دار ، ستاره داوود و غيره ... همه اينها به تصوير مي كشد كه پيغامهاي تأثيرگذار قبلاً از قدرت نماد شناسي ارتباط گرفته شده بودند.

به عبارت ديگر ، حتي جهان هاي الهي نه از طريق كلمات بلكه با علم پيچيده و علم ساده سمبل شناسي با ما ارتباط برقرار مي كنند.

اما در طي يك قرن گذشته ، استفاده از نمادها از سياست ، ميراث و مذهب به مارك تجاري تغيير يافته است. نيمي از ده سال پيش ، جهان شاهد نوآوري هيجان انگيز در دنياي صنعتي شدن بود.

ظهور صنعتي شدن باعث به وجود آمدن مشاغل شركتها شد و سرانجام ، مفهوم برندسازي باعث شد تا حضور آن آشكار شود. هدف از استفاده از نمادگرايي در طراحي لوگو ناديده گرفتن جوهر ارتباط كاربر و محصول بود. اين ايده تقويت وفاداري به برند بود.

اين ايده به موقع و اوايل دهه 60 ميلادي شاهد تغيير نمادگرايي در برندسازي از محصولات بسته بندي به فرهنگ پاپ بود. به تدريج ، شروع به استفاده در ساير كاربردها كرد و قبل از اينكه آن را بشناسيم ، هر محصول ديگري شروع به گفتن داستانهاي كمي از برند خاص خود كرد.

اهميت نماد در تجارت هاي تجاري

چه چيزي يك نماد را منحصر به فرد مي كند؟ نمادها تبديل به يك كالسكه ارتباطي شدند. آنها جوهر معنا را در محصول يا خدمات به بازار عرضه مي كنند. آنها درك درستي از آنچه فرد مي تواند در مواجهه با نام تجاري انتظار داشته باشد را پرورش مي دهند.

در حالي كه اكثر شركت ها معتقدند كه صرفاً نشان دادن نام سازمان خود به آنها كمك مي كند تا بتوانند تجارت خود را بهتر برقرار كنند ، اما برخي از مارك ها با استفاده از قدرت سمبولوژي ، شهرت بي نظيري كسب كرده اند. نايك سووش و اپل نمونه هاي باشكوهي از طراحي لوگوي نمادين هستند.

هيچ منكر اين واقعيت نيست كه يك طراحي آرم نمادين به نمايندگي تصويري شركت تبديل مي شود. از نماد قدرتمند مي توان به عنوان ابزاري براي گسترش آگاهي از محصول يا خدمات فروخته شده توسط شركت سرمايه گذاري كرد. ما از نمادها براي به اشتراك گذاشتن افكار و عقايد خود استفاده مي كنيم.

به گفته جو دپولا ،

"آنها ميني بيلبوردهاي افكار ، احساسات ، احساسات و ارزشهاي ما هستند ، آنها به يك روش كوتاه براي برقراري ارتباط با يك نگاه استفاده مي كنند كه مي تواند چندين جمله ، صفحه يا كتاب را براي توضيح در كلمات بگذارد."

فقط به مك دونالد فكر كنيد. هر بار كه با بزرگراه رانندگي مي كنيم ، به قوس بزرگ ، درخشان و دعوت شده از طاق طلايي مك دونالد مي رويم. آيا غالباً خودمان را در مورد هدف بيلبورد زير سوال مي بريم يا اينكه M باعث مي شود احساس متوقف شدن در جايي كه مي توانيم استراحت كنيم و مستقر شويم ، BigMac مورد علاقه خود را داشته باشيم و يك كك سرد؟

اما ، نماد آشكار و همه گير تنها فلسفه اي نيست كه پشت موفقيت چشمگير مك دونالد نهفته است. تركيبي از استراتژي هاي مارك تجاري ديگر ، مانند يك صداي گره گير جذاب ، موضوع رنگارنگ ، غذاهاي خوشمزه اي كه با آنها آشنا شده ايد وجود دارد و ستاره دلقك بسيار خود رونالد مك دونالد!

اگرچه ، هر بار كه به هر يك از قوسهاي مك دونالد ، چه در صندوق غذا ، چه در پشت يك اتومبيل ، به عنوان يك بيلبورد مستقل يا يك ديوار ، روبرو مي شويم ، اين نماد يك پيام مثبت از يك كاخ مملو از زوج هاي شاد ، كمي جوشان مي فرستد. بچه ها كه دور و برم غذا مي خورند

حال اين سوال واقعي است. چگونه مي توانيد نمادي مانند طلاهاي طلاي مك دونالد ايجاد كنيد تا بتوانيد تجارت خود را انجام دهيد؟ مك دونالد نيازي به توضيحات و توضيحات ندارد ، مستلزم تعمق نيست؛ اولين ديد نماد فوراً پيام واضحي ارسال مي كند.

نمادي را انتخاب كنيد كه داستان برند شما را نشان مي دهد

هر مشاغل بايد چندين راهرو را طي كند ، به كوههاي زيادي صعود كند و يا هر بخشي از عمليات خود را به صورت قطعه قطعه قطعه شود تا در جايي كه اكنون ايستاده است برسد. به عنوان صاحب يك برند ، فكر مي كنيد مبارزات خود را فقط با استفاده از يك آرم بيان كنيد؟

يك تحقيق كافي و گسترده درباره ساير مشاغل انجام دهيد كه مقادير معمولي را فقط با استفاده از آرم مارك تجاري خود انتقال داده اند. مي توانيد نمونه هاي مختلفي را در بازار پيدا كنيد.

به عنوان مثال ، طرح آرم آديداس شامل سه نوار است كه به شكل كوه شكل گرفته اند. اين پيام از چگونگي تسخير ورزشكاران كوهستان با كمك محصولات آديداس ارائه مي دهد.

مثال ديگري كه مي توانم نقل كنم سه پايه مخصوص هرالديك تلطيف شده از آرم Girl Scouts است. سه برگ سه تخته نشان دهنده قول سه برابري خود است:

"خدمت به خدا و كشور من ، براي كمك به مردم در هر زمان و زندگي با قانون دختر پيشاهنگ".

برخي از نمونه هاي جالب آرم هاي ارسال پيام قدرتمند از طريق نمادگرايي

VAIO

VAIO كه مقر آن در شهر آومومينو ، ژاپن است ، يكي از مشهورترين توليد كنندگان لپ تاپ در جهان است. بي ترديد ، فناوري VAIO با ارائه محصولات برتر در كلاس فراتر از انتظارات است. يكي از جالب ترين عواملي كه نقش مهمي در برندسازي خط توليد ايفا كرده است ، آرم فني آنها از نظر فني بود.

طراحي آرم VAIO به خودي خود نشان دهنده ادغام آنالوگ با فناوري ديجيتال است. در قسمت اول آرم ، VA يك موج آنالوگ را نشان مي دهد ، در حالي كه قسمت IO بيانگر تنها زباني است كه توسط ماشين ها ، كد باينري ديجيتال 1 و 0 بيان شده است.

NBC

همه ما تلويزيون را تماشا مي كنيم و يكي از پر رنگ ترين كانال هايي كه در شبكه هاي تلويزيوني با آن روبرو مي شويم NBC است . NBC طراحي لوگو بسيار قدرتمندي دارد كه نشان دهنده طاووس است. بله ، اگر فضاهاي سفيد را بررسي كنيد ، منقار پنهان شده در يكي از جزوه هاي پر جنب و جوش آرم NBC را پيدا خواهيد كرد.

هدف اصلي انتشار طاووس رنگارنگ به عنوان يك آرم كانال به سال 1956 باز مي گردد. از آنجا كه NBC يكي از كانال هاي پيشگام براي شروع برنامه هاي تلويزيوني رنگي بود ، مي خواست به جهانيان نشان دهد كه آنها يك كانال رنگي ارائه مي دهند ، و از اين رو از نماد استفاده مي كردند. طاووس براي ارسال پيام با صداي بلند و واضح به جهان.

Baskin Robbins

Baskin Robbins يكي از بزرگترين زنجيره هاي بستني در جهان با بيش از 7.800 مغازه خرده فروشي در سراسر جهان است. آنچه Baskin Robbins را به عنوان شناخته شده ترين زنجيره بستني تبديل مي كند ، تعداد طعم هاي بستني است كه بايد به مشتريان خود ارائه دهد. اما ، آيا هرگز تعجب مي كنيد كه چه تعداد طعم دهنده هاي Baskin Robbins به مشتريان خود خدمت مي كنند؟

پاسخ در طراحي آرم تجاري آنها است. لوگوي BR فقط نشانگر BR براي Baskin Robbins نيست ، بلكه قسمت صورتي آرم يك عدد دو رقمي است ، 31. تعداد بسيار زيادي از طعم دهنده هايي كه مي توانيد اميدوار باشيد در Baskin Robbins پيدا كنيد.

اركستر سمفونيك لندن (LSO)

اگرچه طراحي آرم كاملاً ساده است و من نمي توانستم براي زندگي خود پيام پنهاني را در LSO جاري اركستر سمفونيك لندن تصور كنم ، اما اگر از نزديك نگاه كنيد ، متوجه خواهيد شد كه يك آهنگساز در لوگو پنهان است. .

"L" يكي از بازوهاي بلند شده را نشان مي دهد ، در حالي كه "O" بازوي تاشو را نشان مي دهد. اگر به "S" نگاه كنيد ، سر و گردن آهنگساز را در فضاي سفيد پيدا خواهيد كرد. حالا ، چه كسي مي توانست فكر كند يك مرد پنهان در آرم LSO وجود داشته باشد.

آمازون (خرده فروشي غول پيكر)

اگر از اينترنت استفاده مي كنيد و اغلب به صورت آنلاين خريد مي كنيد ، بايد از بزرگترين فروشگاه خرده فروشي جهان كه تاكنون ديده ايد ، آگاه باشيد. آمازون . آمازون ادعا مي كند كه آنها بيش از هر غول خرده فروشي آنلاين در بازار ، به مشتريان اهميت مي دهند. و براي ارسال آن پيام ، آنها از قدرت نمادشناسي در آرم رسمي شركت خود استفاده كردند.

اگر مي توانيد مدتي را براي مطالعه آرم بگذرانيد ، خواهيد ديد كه يك پيغام پنهان در فلش منحني وجود دارد كه از A تا Z آمازون در حال اجرا است. آنچه آمازون در تلاش است تا با استفاده از آرم خلاقانه ذهني خود را انتقال دهد: آنها هرگز اجازه نمي دهند لبخند از مشتريان خود در طي فرآيند خريد محو شود ، زيرا آنها معتقدند كه مراقبت از مشتري از بالاترين اهميت در آمازون برخوردار است. حتي بهتر ، گمان مي كند كه آمازون مهم نيست كه چه چيزي را بخريد ، همه چيز را براي همه بدست آورده است. AZ

اميد براي كودكان آفريقايي

يكي از جالب ترين طراحي هاي آرم كه واقعاً توجه من را به خود جلب كرد ، لوگوي اميد براي كودكان آفريقايي بود . اگرچه در يك نگاه ، ممكن است قاره آفريقا را در فضاهاي سفيد ببينيد ، با دقت نگاه كنيد و يك زن بالغ را مشاهده خواهيد كرد كه در مقابل يك بچه روبرو مي شود كه در فضاهاي منفي در حال تحقق است.

مراقبت از حيوانات اهلي دامپزشكي Edgerton

خدمات دامپزشكي Edgerton يك سرويس دامپزشكي با ثبات است كه مراقبت هاي عالي از حيوانات را در قلب Edgerton ارائه مي دهد. از مراقبت هاي جراحي گرفته تا نظافت حيوانات ، Edgerton دامپزشكي طيف گسترده اي از خدمات مراقبت از حيوانات خانگي را براي انواع حيوانات خانگي پشتيباني مي كند.

يكي از جذاب ترين موارد در مورد دامپزشكي Edgerton ، آرم عالي آن است كه با كمك نماد شناسي پيام كاملي را ارسال مي كند. آرم آنها به شكل هلال طراحي شده است. در يك لبه هلال ، حيوانات اهلي هستند كه نياز به توجه دارند ، در حالي كه از طرف ديگر ، يك دستيار براي مراقبت از اين حيوانات خانگي دست پيدا مي كند.

پينوشت

ايجاد نمادي براي برند شما مي تواند يك كار تاكتيكي باشد. هنگام انتخاب نمادهاي مناسب براي برند مربوطه ، بايد متفكر ، ملاحظه و مختصر باشيد. نمادها مي توانند بسياري از موارد را نشان دهند ، به عنوان مثال ، نمادهاي فيس بوك و آيكون هاي توييتر معمولاً به عنوان ابزار پيمايش شناخته مي شوند ، در حالي كه آرم هاي اپل ، ورساچه ، فراري و ساير موارد نمونه هايي هستند كه مارك در آن پيام قوي ارسال مي كند.

هدف از طراحي يك آرم با يك عامل نمادگرايي درگير اين است كه چيزي را ايجاد كنيد كه معنايي عميق تر از آنچه كه با چشم مطابقت دارد ، منتقل شود. آيا آرم برند شما معناي محكمي را به مشتريان در سراسر جهان منتقل مي كند؟ اگر اينگونه نباشد ، اكنون ممكن است زمان مناسبي باشد كه بتواند يك طراحي كامل را به آن ارائه دهد.

با ما يك آرم قانع كننده بسازيد. يكي كه داستان برند شما را براي شما ديكته مي كند. در Branex ، ما معتقديم كه يك تصوير برند قوي براي تجارت شما ايجاد مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.